Italijanski modni velikan Prada je sklenil dogovor za prevzem prestižne modne hiše Versace, ki je bila v lasti ameriške skupine Capri Holdings. Transakcija, vredna 1,25 milijarde evrov, predstavlja pomemben premik v modni industriji, saj Prada s tem prevzemom utrjuje svoj položaj med največjimi igralci, kot sta francoska giganta LVMH in Kering.
Združevanje italijanskih modnih ikon
Pod okriljem Prade bosta zdaj združeni dve izmed največjih imen italijanske mode, kar bo ustvarilo novo italijansko modno skupino z več kot šestimi milijardami evrov letnih prihodkov. Predsednik in izvršni direktor Prade, Patrizio Bertelli, je ob tem izrazil navdušenje nad priložnostjo za rast, ki jo prinaša združitev s Versacejem. Izpostavil je skupne vrednote obeh podjetij, kot so ustvarjalnost, mojstrska izdelava in bogata dediščina.
Versacejeva preteklost in prihodnost
Versace je bil v lasti Caprija od leta 2018, ko je ameriška skupina odkupila 80 odstotkov podjetja od družine Versace in preostalih 20 odstotkov od ameriškega investicijskega sklada BlackRock za 1,83 milijarde evrov. Zaradi upada prodaje in pritiskov zaradi ameriških carin je Capri sprejel odločitev o prodaji s popustom, čeprav so sprva pričakovali iztržek v višini 1,6 milijarde evrov.
Nova smer pod vodstvom Prade
Ekskluzivna pogajanja med Caprijem in Prado so stekla konec februarja, ko se je Versace začel soočati s spremembami v vodstvu. Donatella Versace, ki je bila kreativna direktorica več kot 30 let, je zapustila položaj, ki ga je zasedla po umoru svojega brata Giannija leta 1997. Novi kreativni direktor je postal Dario Vitale, ki je prej deloval v italijanskem podjetju Miu Miu. Donatella Versace bo še naprej delovala kot glavna ambasadorka blagovne znamke.
Priložnosti in izzivi na modnem trgu
Capri Holdings, ki ima v lasti tudi znamki Jimmy Choo in Michael Kors, se je zaradi tržnih pritiskov in ameriških carin odločil za prodajo Versaceja. Prada zdaj prevzema odgovornost za prihodnost znamke, ki je znana po svoji edinstveni estetiki in prepoznavnem slogu.
Prada in Versace imata priložnost ustvariti sinergije, ki bodo omogočile rast in inovacije v modni industriji. Združitev prinaša ne samo finančne, temveč tudi strateške prednosti, saj obe znamki slovita po svoji kreativnosti in kakovosti.
Spletno uredništvo Naša Primorska