Promet na Slovenskih avtocestah: Rekordno število vozil

highway traffic highway traffic

V zadnjih treh mesecih preteklega leta je števec na Ravbarkomandi zabeležil kar 4,8 milijona avtomobilov. Gre za največji prometni pritisk na avtocestah, še posebej na odseku Šmarje – Sap blizu Grosupljega, kjer so zaznali največ potniškega prometa. Državni statistični urad je danes potrdil, da je medletna rast prometa na dolenjski avtocesti s števcem Zagorica najizrazitejša. Kako se je promet razvijal in zakaj so te številke pomembne?

Analiza zadnjega četrtletja prejšnjega leta kaže, da je števec na odseku Šmarje – Sap zabeležil okoli 4,8 milijona potniških vozil, kar predstavlja dva odstotka več kot v enakem obdobju leto prej. Po podatkih statističnega urada je najmanj potniškega prometa bilo na odseku Lendava na pomurski hitri cesti, kjer so našteli približno 0,6 milijona vozil, kar je rast za pet odstotkov.

Večina opazovanih odsekov je zaznala porast števila potniških vozil, razen odseka s števcem Hoče, kjer je število upadlo za dva odstotka. Dolenjska avtocesta na odseku s števcem Zagorica je bila priča desetodstotnemu povečanju števila vozil, kar je najizrazitejša rast med vsemi opazovanimi odseki.

Rast tovornega prometa na Ravbarkomandi

Ko gre za tovorni promet, je števec na Ravbarkomandi zabeležil 1,5 milijona tovornih vozil, kar je štiri odstotke več kot v istem obdobju leto prej. Najmanj obremenjen odsek glede tovornega prometa je bil na podravski avtocesti s števcem Gruškovje, kjer so našteli 271.000 tovornih vozil, kar je desetodstotna rast.

Največjo rast tovornega prometa so statistiki zaznali na dolenjski avtocesti na odseku s števcem Zagorica, kjer je bil promet večji za 11 odstotkov. Po drugi strani je promet tovornih vozil najbolj upadel na odseku pomurske avtoceste pri Lendavi, za osem odstotkov.

Podatki o prometu kažejo na močno povečanje števila vozil na slovenskih cestah, kar ima pomembne posledice za infrastrukturo in okolje. Povečanje prometa zahteva dodatne ukrepe za izboljšanje varnosti in pretočnosti cestne mreže. Državni organi bodo morali te podatke skrbno analizirati in sprejeti ustrezne ukrepe za obvladovanje prometne situacije v prihodnosti.

 

 

Spletno uredništvo Naša Primorska

Add a comment

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja